Påsklov och Växjö, here I comez!

Åh, vad underbart. Nu är det bara idag och imorgon kvar, sedan har jag påsklov i en och en halv vecka! Helt otroligt fantastiskt skönt! Första helgen, dvs. den som börjar nu på fredag, åker jag ner till mamma och pappa i Småland, kommer mitt på dagen på fredag och åker hem igen måndag runt 13. Har redan bokat mys med Moppa och Anni på söndag kväll, och det blir SÅ roligt! Saknar de där människorna. Åh. Sedan har jag egentligen ingenting planerat, så om någon känner för att haffa mig något (Josse? Febe? Christel?) så är det bara att skrika.

Måste nämna en annan sak också, vi spelade på något som heter Musikens Hus här i Göteborg igår. Det var såå nice. Jag vet inte om det bara var jag, men det kändes verkligen grymt. Folk skrattade åt mitt mellansnack, åt min lilla tokiga sång och var mest med. Härligt som sjutton. Kanske är det här jag ska göra trots allt!

Sedan har jag fått nys om en eventuell spelning i Nordstan i nästa månad, samt en eventuell dejt med gamla frisörklassen! Vet inte om jag vågar dyka upp med tanke på hur mitt hår ser ut numera, haha, men det vore väldigt roligt att få träffa folk!

Nu blir det skola!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter nice, vi måste absolut styra upp en fika eller något iaf =)

2010-03-24 @ 08:34:31
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback