Orsa

dag 11, måndag
Idag var en mycket trevlig dag. Det började konstigt nog tidigt med att både jag och Mimmi vaknade till vid halv åtta. Fick tidigt kontakt med Jerker, en gammal vän, och stämde lunchträff med honom. Var jätteroligt att träffas lite, snacka och sådär. Därefter mötte jag upp med gänget, packade bilen och sedan for vi mot Orsa. Vi hade inte fått några garantier från våra värdar Orsa (o)bildade Visklubb, men de sa att åtminstone deras medlemmar skulle komma. Och efter söndagens spelning var de tio personerna vi faktiskt fick i publiken en stor glädje, framför allt som det var helt underbart att spela för genuint visintresserade personer. De var otroligt trevliga och bjöd oss på mat. Vi spelade i en konstutställningshall, så det blev jätteroligt.

Vi bestämde oss också för att åka hem onsdag kväll istället för torsdag förmiddag, något jag är väldigt tacksam för. Då får jag träffa Pär. Win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback