Skrivvecka med Christina Kjellson

Vilken vecka det har varit! Den är visserligen inte slut än, men det är nästan jag. Det har varit väldigt mycket saker att göra inom olika projekt, och det har varit väldigt inspirerande, men också väldigt jobbigt. Jag har skrivit några sångtexter flera gånger om och fixat och grejat. Och faktiskt fått lite beröm av Christina. Då är jag glad, för hon är inte jättelätt att göra nöjd och det är bra att hon är så petig! Det gör att så mycket annat blir lättare i slutändan. Och det sätter igång en massa saker i huvudet på mig.

Några låtar färdiga textmässigt, men behöver mer musikaliskt ordnande i dem. I arbete så att säga. På lördag ska jag och Linus spela på Mimers Hus här i Kungälv, bara ett kort framträdande men ändå något. Roligt!


Jag och Alexandra som Aliens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback