Mental rensning

Så mycket skräp som jag har liggandet i huvudet. Har rensat många saker på sistone. Kläder, saker. Och idag har jag gjort en internetrensning, tagit bort en massa kontakter på facebook och helt tagit bort mitt konto på porrigt.se och lunarstorm.se. Kändes mycket bra. Man har så mycket inbillade krav från omvärlden, på att vara artig och aldrig ta en fight. Jag ska lära mig att säga ifrån, vara bestämd och ändå kunna säga ifrån när jag har haft fel och våga ändra mig. Så får det bli.

Har varit mycket depptankar senaste dagarna, har börjat ifrågasätta det som är mitt självförtroende och min självkänsla. Hoppas att det kan bli lättare nu när tankarna börjat rulla åt rätt håll.

I helgen blir det Småland med lilla mamma! Hon kommer upp fredag dag, sedan åker vi hem på kvällen (hon ska hämta vagnen jag köpte till Turbo) och så blir jag kvar i Småland till på måndag. Ska bli skönt att vila huvudet lite. Pär är borta hela veckan också, så jag kommer få lite av en semester för mig. Bara för att jag får mer tid att vila mig.

Dags att börja bygga upp sig från botten.



Kommentarer
Postat av: Josse

Jag träffas gärna i helgen, på söndag kanske? Ska sjunga med kören i skolan under öppet hus vid lunch ungefär men annars har jag inget planerat. jag skulle kunna komma ut till hovet en sväng ^^

2010-02-04 @ 23:01:16
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Amanda

Man kan behöva rensa skallen lite ibland. Ha det så himla kul i de småländska skogarna :D Vi måste se till att träffas snart också!

2010-02-06 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback