Julkonsert, check!

Då var gårdagens konsert avklarad, otroligt skönt. Jag drog i tisdags på mig en förkylning som anstränger sig till det yttersta för att få mig på knä, men den fick mig inte att avstå att stå på scen. Visserligen beklagandes över vinterns hemskheter, men även över dess många fina sidor. Som de som känner mig säkert förstår så sjöng jag min egen Vintervisa Vid Nyårstid (finns att lyssna på här), och det gick helt okej i förhållande till hur jag kände mig.

Tack Sara för pianoackompanjemang!

Jag har fantastiskt duktiga klasskamrater! Samtliga nummer blev riktigt snygga, och jag tror att publiken var nöjda när de gick därifrån.

Tyvärr blir man inte friskare av stressen som en konsert innebär, och jag fick därför sjukskriva mig från mitt extrajobb idag, och det suger. Pengarna hade varit trevliga att ha, men det är inte roligt för kunderna att bli betjänade av en nysande, snurrig Petra.

Snart är det bara en vecka till julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback