Tillbaka till skolan

Idag kör det igång igen efter lovet. Det är märkligt hur fort man kan vänja sig vid saker. Nu är det jättekonstigt att tänka på att man ska sitta i skolan varje dag nu, fram till i slutet av maj typ. Men, det är ju roligt! Det är bara framtiden som stundtals känns lite läskig.

Det som händer i veckan är följande; Idag börjar vår berättarvecka med en föreläsare som är just berätterska, hon ska berätta för oss hur man gör för att berätta bra. Intressant va? Så det ska vi greja med hela veckan, sedan torsdag ska jag och Anton spela på Mimers Hus i Kungälv och därefter så är det berättarkväll på skolan.

Sedan lördag ska jag och någon mer (vet inte ännu vem) spela i Nordstan, en välgörenhetstillställning för Unicef. Så, klockan tio om någon är nyfiken!

På eftermiddagen drar jag och Pär ner till Småland och Växjö för att jag dels ska träffa min gamla gymnasieklass (ja, det är väldigt vad gamla alla är, haha) och festa lite, får se hur mycket det blir för min del dock, och det blir garanterat trevligt. Och så söndag, måndag ska vi titta på hus och Pär ska på intervju. Spännande, spännande.

Måste ju försöka fixa mig lite nu när jag ska umgås med fd. och nuvarande frisörer, haha.
Frågan är bara vad man ska ha på sig? Suck.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt, vart ska han på intervju och var ligger husen=)

Kram

2010-04-06 @ 16:43:11
Postat av: Josse

Mycket kul som händer! Håller tummarna för er =)

2010-04-06 @ 23:53:25
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback