Färg, färg, färg

Oj, hoppsan, vad hände? Nej, jag skojar bara, det är ytterst medvetet. Och vaddå, kan man undra? Jo, igår var jag hos Mika och fyllde i min tatuering med färg! Har övervägt det fram och tillbaka, men konstaterat att det nog blir finast och mest feminint med färg. Och jag är mycket nöjd! Mika vet verkligen vad han håller på med!



Så, återigen svider benet som eld, men det fungerar ju att sitta med det högt så känns det bättre. Och kanske, kanske har jag ytterligare en sak att göra. Vi får se.

Förresten, på tal om inget annat. Jag har suttit flera timmar igår och sytt knappar till min cotehardie, som just nu består av fram- och bakstycken, övre delen fodrad med linne, två sidkilar, en bakkil och två ärmstycken. Knappt ens halvfärdig med andra ord. Men jag har åtminstone tjugofem knappar färdiga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback