Nya friska tag!

Nu är det måndag, och jag får säga att jag har haft lite genombrott idag. Jag har sjungit i stort sett hela dagen, rösten känns mjuk och fin, helt underbart. Fick idag sjunga en duett med Johan i klassen (röst som ett underverk), vi sjöng inte någon annan än Phantom Of The Opera. Mitt hjärta gick lite i spinn, en dröm blev besannad.

Ska dessutom få hjälp med röststyrkan av Mimmi i klassen som kan lära mig ett och annat. Underbara, snälla, fantastistiska människor jag har i min klass. Lycka. Hade min först individuella lektion med Hanne idag, hon berömde min sångröst massor, och då blev jag självklart glad. Och sedan klankade hon jättemycket på min talröst, påstår att jag gnäller och knarrar när jag pratar. Blev såklart lite ledsen för det är inte roligt att höra att man sliter på sina stämband dagligen, men nu ska jag åtminstone få komma iordning med det. Så, nu ska jag börja prata närmare min sångröst, peppa mig ni som kan.

Och så tänkte jag slänga upp en ny bild där det förhoppningsvis syns lite att några kilon har runnit av mig sedan jag började med min diet (det är snart en månad jag har hållit på). Bilden är tagen innan Alexandras fest i lördags och då var jag lite extra uppklädd och fin och kände mig manad att ta en ny bild. Märk ironin.


Woho!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jättefin är du, men tappa inte bort för mycket nu så vi inte har någon Petra kvar ^^

Btw du kanske ska börja prata som ferdinands mamma, alltid coolt att gå omkring och låta som en operasångerska ;)

2009-09-08 @ 08:08:16
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: AT

Jo, du är fantastiskt vacker.

2009-09-18 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback