Tatuering

Äntligen är min lilla (kanske inte så miniliten som jag hade tänkt mig från början, men struntsamma!) gadd färdig! Jag kunde inte vara nöjdare, det känns underbart roligt att äntligen fått det gjort. Gjorde det ont? JA! Var det värt det? Absolut.





Historien bakom tatueringen (på begäran av min kära vän Josse) är helt enkelt så fånigt som att den visar saker som är viktiga i mitt liv.  Hästar har jag hållt på med sedan jag var sju, haft egen sedan jag var tio. Musiken har alltid varit en del av mitt liv och är det mer än någonsin nu och rosen symboliserar min kärlek för allt som är vackert och sprött. Ang. storleken på den så valdes det efter min första egna hästs skostorlek! Tatueringen är helt enkelt jag! :)


Kommentarer
Postat av: Anni

Den var himla snygg! =) Då får visa upp den utan plast sen också.

Kram!

2009-10-16 @ 09:25:06
URL: http://avanni.blogg.se/
Postat av: Josse

Så snygg =) Kan du inte lägga ut en liten story vad den betyder?

2009-10-16 @ 10:21:53
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Ivnuk Suupercøllidr

Sweeet!

2009-10-16 @ 12:06:35
Postat av: Febe

Fin, jag kan se symboliken och kopplingen till dig, bra val av motiv. Men jag måste säga att jag tycker den var lite väl stor. (ledsen om jag trampar dig på tårna, inget ont menat, men så länge du är nöjd så) Kram

2009-10-16 @ 21:36:30
URL: http://dryaden.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkligen jätteläcker! Härligt med så många känslor i den! Måste nog hålla med Febe, (trots att jag inte vill de egenligtn) men lite stor kanske, men är kanske för att man inte ser den irl=)

Är JÄVLIGT stolt över dig p3=)

2009-10-16 @ 23:03:50
Postat av: Christel

Ursnyggt motiv, passar dig :)! ... jag hade nog satt den lite högre upp så man mer kan välja när man vill visa den. Festligt sätt att välja storlek ;) - måste få se "irl"! kram

2009-10-19 @ 22:39:00
URL: http://kirvin.blogg.se/
Postat av: Helle

Mkt vacker gaddning!!!



Hoppas Turbo trivs bättre i sitt nya hem!!!



KRAM!!!!!!

2009-11-03 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback