Jag lever!

Ojoj, vad jag är kass på det här numera. Det är massor att göra i skolan och det har varit en del turbulens i stallet, men nu har jag fått ordning på litegranna. Vi har precis börjat repa inför våra viscaféer vecka 43, jag arbetar tillsammans med en av Linnéorna, Mika, Ragnhild, Linus från Burträsk och Daniel från Lund. En väldigt blandad och rolig grupp, och vi kör stenhårt. Så himla skoj.

Och ang. stallet, jag har fått lite nog nu. På lördag kommer jag flytta Turbo till ett nytt ställe med bara en häst till sällskap, tror det blir lugnt och skönt. Men, det upptar mina tankar en hel del så än så länge är det turbulent ett tag till.

På fredag kommer Sandra och Oskar upp, de skulle från början bara hälsa på men nu blir det för att hjälpa mig med Turbo. Tack snälla rara ni.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hoppas det blir bra på nya stället! Jag säger som din kära mor: vad är det för fel på folk? ;)

2009-10-08 @ 00:38:36
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback