Tribute

Det här är en hyllning till min kära sambo och närmaste person Pär. Min söta, gulliga, skäggiga, tokiga, bittra, vresiga, morgonsura, helt jäkla galna pojkvän. Finns få människor i den här världen som håller mina fötter på jorden samtidigt som hans humor och skratt får mig att sväva i det blå. Ingen kan som han göra mig hel.

Vi har våra diskussioner och det finns stunder när jag känner att det räcker, att jag inte orkar mer rättframma påpekanden för Pär lindar sällan in orden fint. Han säger som det är, och säger vad han tycker, på gott och ont. Jag kan hata det, och jag gillar det. Vi är väldigt olika, jag är känslig och social och bra på att känna in folk, men Pär är klarsynt och rättfram. Vem vet, kanske kompletterar vi varandra?






Älskling, du blir aldrig bra på kort, men i mitt huvud är du finast i världen iaf. Tack för senaste året och två månaderna.

Har hört att vi alla är änglar med bara en vinge, och att vi måste kramas för att kunna flyga. Du är min ängel Pär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback