Lite uppdatering

Jag vet, varit dålig på att skriva i helgen. Vart ganska mycket som hände, fick besök av svåger och svägerska med barn i lördags och hade det jättetrevligt, först härhemma och sedan for vi till stallet och klappade om hästar (så stora djur är nog ganska skräckinjagande om man är tre år och miniliten).

I söndags kapade jag Pärs hår med trimmern (yes, han är korthårig och jättesnygg nu!) och hittade på lite saaker. Mysigt. Sedan sov jag helt bedrövligt natten tills igår, pga. gårdagens stora händelse. ULLARED! med Fia, hennes kompis Anna och min gamla jobbkompis Hanna. Mysigt, gick där i tre timmar ungefär och samlade på mig alldeles för många saker, precis som vanligt! Hela kalaset gick på 1900 spänn ungefär, men då var det 500 åt mamma och 350 åt Ingela i stallet. Och saker åt Pär, ett gäng kalisonger och ett par pyjamasbyxor (fan vad sexigt det är med pyamasbyxor lite nere på höfterna på en fin pojke!) och garagemojs och en väckarklocka.

Idag börjar jag gå bredvid på jobbet, så jag måste ge mig ut till stallet nu så att allt hinner bli klart! Pär, Linda och min lilla tioåriga kompis Emma ska ut och ta in dem åt mig ikväll, tur man har vänner! Den sistnämnda fick förresten ett par presenter av mig igår som jag hittade i Ullared; ett litet lila ridspö och ett rosa-grått grimskaft. Kostade inte många kronor, men hon såg jättelycklig ut och det kändes bra! Hon måste uppmuntras, och man får ju börja nånstans!

Nu ska jag kila! Tjingeling alles.

Kommentarer
Postat av: Anni

Hejsan!

Vad köpte du till dig själv i Ullared då?

Jo, jag ska bara hem ons-tors i sådana fall. Så jag är tillbaka nere i Lund innan fredag:D vill du så kan du alltid lägga till min nya mns om du vill:

[email protected]

kram!

2009-03-03 @ 09:51:46
URL: http://avanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback