Kanske dags att rycka upp sig?

JA, angående bloggandet åtminstone.. och angående ett och annat till! Jag borde ha mailat Kia på resursförmedlingen typ.. i måndags och gett henne uppgifter om när jag kan jobba framöver. För jobba vill jag ju, ju mer desto bättre för då får jag mer pengar! Pengar pengar, hur kan så mycket i livet kretsa kring dessa små pengalappar? Idag ska jag betala Turbos hö fram till sommaren, och dessutom min försenade stallhyra... slarvmaja-Petra! Usch vad kass jag känner mig.

Snart ska jag åka ner och ta ut pengar, köpa hårfärg (äntligen, äntligen fylla i min utväxt), åka med hö-pengarna till Ingela, köra ner till Eriksdal och sedan ta bussen in till Nordstan, där jag ska träffa min lilla söta lillasyster som varit häruppe och tävlat i bageri. Ska bli roligt att höra hur det gått för henne! Och hur det än går, är hon fortfarande den bästa bagaren jag vet! Sådetså!

Idag har jag hunnit kika igenom en grupp jag hostar på facebook, "Silfwerpil rockar"-gruppen! Ja, jättefjantigt, men det är SÅ kul att prata minnen med folk.. och Mod Allena var ett grymt roligt lajv måste jag säga! Har fått sådan jättelust att lajva, förhoppningsvis känns det väl lite bättre nu när jag träffat arr till sommarens Abderon nu på lördag. Ja, om jag inte nämnt det, ska jag alltså vara med och arrangera Pegas sommarlajv i Abderonkampanjen, och på lördag har vi första arrmötet. Jag ska åka buss ner och tåg hem, så det blir inte många timmar i Skåneland, men jag är säker på att det kommer vara värt det!

Johan, Pärs bror, ringde mig igår och frågade om jag fortfarande letar efter jobb. JA, tjöt jag, och han berättade att det kommer bli en plats ledig som bingovärdinna på hans flickvän Annas jobb. Återigen, pengar pengar. Ge mig! Så de skulle höra av sig mer och säga till när det skulle bli intervjuer osv.

Håll tummarna för mig!


Jag saknar er!!

Kommentarer
Postat av: josse

Coolt, bingovärdinna =)

2009-03-11 @ 15:35:52
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Moppa

Work work :).

Betyder det att man kanske får se dig en helg till om det blir av att man ger sig ner och hälsar på Anni då?

2009-03-11 @ 23:18:17
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback