Dreamhack, Dreamhack über alles!

Jojomen! Om bara en dryg timme ska jag röra på mig, först inåt stan för att få bilen lite kollad av söt-Pär, därefter till Mölndal och hämta upp min samåkningskompis vid tio. Sedan, vrooom till Jönköping! Underbart! Eller ja, är det det egentligen? Jag är något kluven... men det blir nog bra i slutändan ändå!

Packningen är kirrad, i alla fall så gott som, och jag ska ta Pärs polo till Elmia. Tankade igår efter att kört strax över sjuttio mil sedan i tisdags... Och bilen sög i sig fjuttiga 43 liter eller något i den stilen. Bensinsnåla bilar, JATACK!

Har precis matat mina små vita marsvin (Fido och Rosa) som gått ner i vikt under vistelsen i Småland, de får lite extra morot just nu! Det låter så roligt, men marsvin kan faktiskt bli tjocka av morötter! Så, mina små tunnisar mår bara bra av det. För er som inte vet, marsvin måste äta dygnet runt för att deras tänder ska slipas ner tillräckligt och då får de självklart inte äta saker med för mycket energi, för vad ska de göra med den? Så, 80% hö och resterande mängd grönsaker. C-vitamin kan de heller inte producera själva, så det måste finnas i kosten eller i vattnet. Men det är lättast för dem att tillgodose sig vitaminerna i grönsakerna.

Är lite orolig för Turbo, det har regnat i natt och han har gått ute med de andra hästarna. Hoppas inte han har fryst för mycket.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hade du inte varit en så bra frisör skulle du ha jobbat som djurvårdare. =) Kram

2009-06-12 @ 14:58:21
Postat av: Josse

Ha sa kul pa DH och halsa folket =)

2009-06-16 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback