Lite mer att visa upp!

Först, en sned bild på provdockan i dess riktiga position (jag orkar inte vända den för det är tokavancerat på min dator, av någon outgrundlig anledning), med mina medikuskläder på. T.om. skorna har jag ställt längst ner. Förklädet har jag knutit runt midjan sådär för att det var lite långt för dockan, jag har dragit upp det en bit på bilden.



Sedan, så underbart. Bild på mina medikusverktyg.


Någon som känner sig krasslig? Ingen? Trodde väl det...

Fick låna av Gunnar i stallet, det där trollade han fast efter att ha rotat i några enstaka minuter. Utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Febe

Underbart! Det saknas bara lite blod, så de ser använda ut, men jag skulle inte vilja vara ditt offer när du håller i något av dem.

2009-07-13 @ 21:05:09
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback