UNDERBART ibland

IRONIIII... Ja, vissa dagar är inte riktigt som man vill. Idag har varit en sådan dag. Känner mig riktigt kass nu, gjort i stort sett hela dagen. Ont i kroppen och seg, samt knasig i magen. Influensa på g kanske? Hoppas, hoppas, hoppas att så inte är fallet... Jag som ska till Stockholm på TA-möte i helgen. Först på fredag far jag till Jönköping för att hälsa på Prozzerg och lite annat folk, och lördag upp till Sthlm somsagt. Men sjuk? Nej, funkar inte...

Sedan har jag fått reda på att jag eventuellt inte har jobb så länge till, det har blivit allt mindre att göra på jobbet på sistone. Framför allt eftersom vissa beställningar inte går igenom, leveranstider som är långa, och utan vissa delar till munstycken har jag inte mycket att göra, alls. Det suger pung, typ. Så det kanske blir så att jag är hemma i några veckor, kanske nån månad,  (förhoppningsvis när jag fått Turbo, så att jag har något att roa mig med på dagarna) och att de sedan ringer in mig när delarna som saknas kommer in. Förhoppningsvis.

Så jag måste börja leta efter något annat att jobba med, men som alla vet är det inte världens bästa tider att leta jobb i dagsläget. Febe, tror du att ni vill ha mig i Strömbergshyttan i sommar? Annars får samtliga som läser här gärna komma med tankar och förslag om vad jag skulle kunna söka för jobb, skulle t.om. kunna tänka mig att sitta i kassan på typ ICA. Preliminära pllanerna (hmm hmm) för framtiden är väl att söka någon form av folkhögskola till hösten, med musikinriktning, och därefter försöka satsa på en musikhögskola, om det går bra. KANSKE. Bara kanske. Vi får se vad som händer.

Samtidigt som det är läskigt att vara så obunden och osäker vid ett jobb är det väldigt spännande! Typ, vad vill jag? Vad känner jag för att göra? Drömmarna drar ju alltid iväg till att handla om musik och teater när jag dagdrömmer, då kanske det är rätt? Vet inte vad jag ska tro... Och försök inte tala om för mig vad som är rätt och fel, för då kommer jag antagligen trotsa... haha.

Men något väldigt roligt som hände idag var att jag och Pär bokade biljetter (till oss och till nästan hela min familj) till Jeff Dunham i Stockholm den 8'e april! Ska bli SÅ roligt att se honom live, den mannens humor är bara så grym. Här är ett gaaaammalt klipp med Jeff!



Gammal, men han kunde redan då, Jeff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback