Sömniga söndag

Idag har varit en sjuhelsikes konstig dag. De senaste timmarna har jag i stort sett inte gjort NÅGONTING vettigt. Har suttit en stund med Pär och tittat på en av världshistoriens kanske sämsta filmer, Disaster Movie. Så fruktansvärt dåligt att jag bara inte kunde stå ut, så jag gick. Fick en pik senare av Pär för att han minsann stod ut med HELA Phantom Of The Opera. Ja, för DET är ju samma sak? NOT!

Blir väldigt snart sänggående för fröken Vesterlunds skull, har senaste timmen suttit med Spotify på och lyssnat på mysig musik, bl.a. en massa klassiskt och nu soundtracket till Corps Bride. Var skönt, har haft lite ont i huvudet nu på kvällen. Inte i form alls helt enkelt.


Det är åtminstone skönt att ha hela två dagars ledighet till innan det är jobb igen. Får se hur länge jag får vara kvar på jobbet, håll tummarna åt mig!




Vad ni än gör, se INTE den här filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback