Återigen, inga skoj bilder

Har tvärr inte fått min kamera att samarbeta, så idag blir det bara lite mer text. Lovar att bilder kommer upp på nymöberingen snarast. Var en sväng på Plantagen idag och köpte en murgröna med kruka, som nu står på matbordet och ser fin ut. Jag är mycket nöjd.

Jag och Pär kom nyss hem från Mathias och Linda (Pärs bästa kompis med flickvän), vi var ditbjudna på middag eftersom Linda fyller 20 idag! (Hurra hurra hurra!!!) Mycket trevligt måste jag säga! Har nu för första gången i mitt liv ätit älg, och det var helt okej! Mycket bättre än jag förväntade mig iaf... Linda är ju utbildad kock, så det var grymt att se henne laga mat! Hon är LITE duktigare än mig, jag lovar!

Måste förresten berätta, Febe! Jag hade tänkt sy min chemise (stavning??) i söndags, men gissa vad? JO, min symaskin gick sönder i lördags... Så nu kan jag inte sy, förtoNum för hand, ALLS. Måste försöka få tag i en ny, snarast. Annars blir det inte mycket syende i den här stugan, det försäkrar jag. Fick sy upp Pärs nya jeans för hand, och det blev varken snyggt elelr var speciellt roligt. Så symaskin är det som gäller framöver!

Usch vad trött jag är, ögonen går verkligen i kors. Drack ett glas dr Faust hos M&L, det är nog det godaste vinet jag vet. Alldeles för lättdrucket, hehe. Rekommenderas varmt för alla för övrigt, ett vitt vin som kostar 73 pix på systemet. Blommigt och druvigt, perfekt till en chokladbit.

Fast å andra sidan, vad säger ni flickor? Finns det något som INTE passar till en bit choklad? Inte mycket, nej! Haha...

ÅÅÅÅH, choklad! GE MIG!!! :)




Kommentarer
Postat av: Febe

Sönder! Katastrof, fast jag satte mig ju och sydde för hand när alla mina symaskinsnålar hade gått av.

En sak har du defenitivt rätt i-choklad passar i alla lägen.

2009-01-15 @ 21:10:37
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback