Två goda saker!

Idag har det skett något ganska fantastiskt, i alla fall i min något inskränkta romantiska värld. Daniel och Viktoria har förlovat sig! Äntligen säger jag! Jag är glad att det blev så, det kommer väl dessutom blir grym PR för Sverige när det väl är dags.

Plus att det är fettisdagen. SEMLOR TO THE PEOPLE! Jag och Pär ska köpa med oss ett par stycken och åka ut till Marstrand och träffa hans farföräldrar. Överraskning-ish.

Idag har jag klippt ut delarna till den andra hosan. Bara att tråckla ihop, passa in och sedan sy ihop ordentligt. Yaaay!

Kommentarer
Postat av: josse

Ja jag blev också jätteglad! När jag sa det till Björn fick man ett: jaha so what? men som den romantiker jag är ignorerar jag sånna kommentarer och ler lyckligt för mig själv haha =)

2009-02-24 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback