Igår lyckades jag med att...

... få med Linda ut i stallet, hon gillade Turbo och ska nu hjälpa mig lite ibland!

... söka några intressanta jobb.

... göra tre marsvin asförbannade genom att bada dem, väga dem och klippa deras klor.

... sy ihop chemisens sidor (för hand) och klura ut en bra söm som både blir en raksöm och sicksack-ish på en gång. Febe, hur lång är din chemise förresten?

... få medhåll i min diskussion på Pegas forum, om kläder och annat mojs.

... blir frestad att åka på Abderon i sommar, Silfwerpilföljet strikes again! Pratade med Filippa som spelade Kallas då, och tydligen vill de gärna ha med oss pigor igen (även om följet kommer att ha förändrats lite pga. det förändrade läget i Abderon).

Ganska bra dag måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Abderon låter jättekul, men att laga mat för ett helt följe mitt i rötmånaden låter som en knivig uppgift.

2009-02-19 @ 21:10:26
Postat av: Anonym

håller med föregående inlägg ;)

2009-02-22 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback