Dumma, dumma andra hästar :(

Stackars lilla Turbo! Han, som har en så vacker och tjock svans, det är någon av de andra hästarna som har ryckt bort en stor tuss ur den, så han är kal på en fläck på svansroten! Det gör helt ont i mig bara av att tänka på det, otäcka djur! Visst, det växer ju ut, men det är inte vackert! Min lilla sötbo.

Tack och lov har jag min alltid lika förtjusande pojkvän, som fällde en snäll kommentar förut. Vi satt och kollade på TV, och det nämndes något om elefanters sociala system i fångenskap. Jag flinade lite och sa att "du, det där har väl du koll på"?. Varpå min kära pojkvän svarar "men du.. du är ingen elefant. (Paus.) Du är ju en kossa!"

Underbara han.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, det är kärlek :)

2009-02-08 @ 13:40:20
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback