Alla hjärtans dag

Nu sitter jag i soffan, tuggar lite förstrött på några geléhjärtan och pysslar med en sjuk Pär. Marsvinsburen är nyss rengjord (de blev jätteglada och brast ut i överlyckliga "weee wee wee wee!" när jag släpppte ner dem) och stallet är planerat till ikväll. Det är min tur att ta in ikväll, så jag tänkte att jag fixar mockning och allt då. Turbos ben såg förresten jättefint ut igårkväll när jag var ute. Han är lite sur på mig för att jag försöker pilla honom när han har ont, menmen.

Så det blir en lugn idag idag. Romantiskt på sitt egna sätt?

Och till alla underbara därute, ha en helt fantastisk dag! Älskar er mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi älsk tillbaka :)

2009-02-14 @ 21:14:52
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback