Da'n före da'n före doppareda'n!

Oj, är det redan den tjugoandre? Kanske dags att börja tänka på julklappar och kanske planera vad man ska göra på julafton... Det är ju bra att vara i god tid menar jag.

Nej, skämt åsido. Jag blev klar med det sista i helgen som var, de flesta klapparna är köpta sedan jättelänge. Skönt att planera. Idag har jag varit med Pär och köpt hans sista klappar, till far och farfar och så har jag hämtat hö åt Turbon. Och så gick vi till skidbacken, som är halvt fixad med konstsnö, och åkt pulka. Pär slog sig och jag skrattade. Fy mig.

Imorgon kommer det en tjej och tittar på Turbo, hoppas att han sköter sig hyfsat. Vore så skönt att hitta ett riktigt bra hem till honom, även om det smärtar mig. Idag när vi kom körandes med släpet med hö på så tittade han med stora ögon och bara stod och var jättevacker. Gjorde ont i mitt hjärta.

Har börjat arbeta på en ny låt, spännande textidé och spännande ackordidéer, får se när jag har tid att göra klart den. Nu kan jag ta barréackord hyfsat bra, gäller bara att få in flytet också.

För första gången på många år längtar jag till julafton, tror det blir ett toppenår i år!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för julkortet =) När kommer du hem?

2009-12-22 @ 17:25:51
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback