Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret.

Njae, nu är det ju inte natt, klockan är snarare halv elva då detta inlägg börjar författas. Jag, jag är ju inte ensam om att vara uppe såhär dags. Pär är här bredvid mig. Svävar gör jag defintivt inte, ligger på soffan och segar. Och mörker, det är snarare sen skymning. Fortfarande så att man ser riktigt bra ute. Så, hela rubriken är egentligen en lögn.

Men om man bortser från mina filosofiska tendenser just nu så är livet ganska fint. Precis fått i mig ett glas Baileys (jaaa jag rår inte för att jag gillar det!), sett Hitta Nemo i sällskap med Pär och tuggat på några chips. Ibland, inte för ofta, är det faktiskt riktigt gott. Vi tog lite foton ute också, i de fem minuterna vi hann sitta ute innan insekterna försökte äta oss. Vi är nog goda. Vi ser i alla fall ganska nöjda ut, tycker ni inte?



  

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha Petra du är bäst på rubriker ;)

2009-08-09 @ 12:13:25
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback