Ett ljus i mörket!

Här kommer det, mitt första inlägg på evigheter! Har inte blivit av att jag skrivit, min dator har bråkat och jag har fått låna Pärs. Nu har det ju hänt lite, men det har inte känts värt att skriva om det utan bilder, och Pärs dator har lämpligt nog Windows "Fail" Vista på sin dator och då har det inte gått att ladda upp bilder.

Först och främst, jag skaffade två små nya marsvinstjejer, Rosa och Gullan. Rosa är en vit liten teddyhona med röda ögon och en SJUKT stark röst. Hon gastar så att man blir halvdöd. Och Gullan är en släthårig liten orange-röd blyg tjej, som är jättetuff mot dom andra tjejerna (främst Ipren). Så, nu har jag en mycket spännande flock.



Sedan var jag och Pär på Jeff Dunham i Stockholm, sjukt roligt. Nöjd som bara den.

Och 25-26 kommer Febe upp hit! Underbart! :D


Kommentarer
Postat av: Christel

Åh, då tror jag jag precis lekt "Rosa", har gastat en stund (opera) här hemma (till grannarnas förskräckelse? ;)) inför audition på lördag.

Vad söta de är! Ha det bra, kram

2009-04-15 @ 18:22:55
URL: http://kirvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli så kul att komma upp, biljetterna är precis bokade.

2009-04-15 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback