Nyformaterad dator!

UGH vad trött jag är på den redan, haha... Inte hittat alla drivisar till typ ljudkort och bildkort än, men det löser sig. Så just nu ser skärmen jävligt tråkig ut, men vad gör man.

Jobbar i Göteborg idag, weei! Trivs jättebra med jobbet nu, både i Linné och i Mölndal. Linné är bara liiiite vassare, för när jag jobbar där får jag sovmorgon... Förvisso jobbar man en timme mindre där, men det s-k-i-t-e-r jag i, för man är mycket lyckligare som människa när man är lite utsövd och pigg. Skulle absolut kunna tänka mig att jobba deltid om jag bara hade haft råd  med det... Ischa.

I helgen har jag haft rätt fullt upp.. i fredags kväll var jag och Pär en sväng till lokala italienska krogen och träffade hans polare Daniel där. De fick i sig ett par öl var, jag körde, och Pär lyckades bli lagom flummig på de två han hann dricka. Underbart rolig när han är fnissig måste jag säga, haha. Sedan i lördags gick jag upp och jobbade, gjorde en såååå fin långhårsuppsättning på en tjej som skulle vara tärna... Att hon själv sedan var tokvacker gjorde ju halva jobbet åt mig, haha. Dagen gick ganska fort, sedan efter jobbet kom Patrik och mötte mig, sedan åkte vi hem till mig. Där trimmade vi hans hår och åkte till Oskars (lokala hamburgerresturangen) och åt tillsammans med Pär, som var hungrig och grinig efter en hel dag i garaget, meckandes med MC'n.

Jag vart ensam hemma hela lördagskvällen eftersom Pär var därnere och pillade. Passade på att träna upp mina skills i Guitar Hero, testade på Hard. Det VAR svårt, men jag lyckades iaf få typ 70% på en låt där.. jävligt kul faktistk. Men SJUKT svårt.

I går vaknade vi tidigt som vanligt, myste lite, och käkade frukost framför TV'n (som vanligt, vi äter alltid vid soffbordet och aldrig vid matbordet...), och sedan vart det en tur till Pärs jobb för att hämta en sak och sedan gick vi en kort sväng på Bäckebol och köpte en pajform och jag hittade ett par "bra" jobbsandaler på Life. Så nu hoppas jag att min ryggvärk (som jag nu dragits med i typ en vecka) ska försvinna. Ska även börja träna så fort jag bara kan, är tanken. Efter det åkte vi till Maxi här i Kungälv och handlade lite mat, sedan åkte vi hem och jag gjort en paj med kräftstjärtar och chili. Lagom till att den var färdig så var Bunny här, och vi åt alla tre. Sedan gjorde hon en ryggbehandlning på mig med sin nya apparat med galvanisk ström och jag gjortde mörka och blonda slingor på henne, samt klippte lite. Efter det fick jag även en ansiktsbehandlning, och till Pärs stora förtjustning så blev jag sned i ansiktet när hon bara gjort ena halvan, haha. Den lyfter tydligen upp litegranna! Roligt att se...

Sedan kramades vi med Fia, hon åkte hem och vi satte oss framför TV'n och tittade på Jeff Dunhams ena DVD (spark of insanity) och somnade sedan utmattade i sängen vid tiosnåret. I alla fall jag, är inte riktigt medveten om vad Pär gjorde då. Så, en trevlig helg och nu sitter jag här och ska snart ta Laila till bussen. Vi har förresten blivit värsta polarna! Laila snel moped :)

Ursäkta all text, men nu kan ingen klaga på att dom inte vet vad jag pysslar med.. pusskram på alles!

Kommentarer
Postat av: josse

Jag tycker om mycket text, just ceep going =)

2008-09-01 @ 15:44:44
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Debela

Alltid lika kul att läsa iaf.. Kram

2008-09-01 @ 20:31:53
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Anni

Hej!

Kul med en uppdatering. Synd att vi inte sågs när du var Småland, men min mobil dog på morgonen på söndagen så jag kunde inte kontakta dig. Så himla typiskt, va?

2008-09-02 @ 14:13:55
URL: http://avanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback