Min lilla skrutt är död

Vi var tvungna att avliva Linn idag, veterinären trodde att det enda vi kunde göra var att låta hennes opereras och det ville vi inte vara med om. Hon förtjänar inte att behöva få ett långdraget lidande istället för ett ärofullt slut. Så hon somnade in efter att ha ätit några bitar gurka och gosat med Pär. Jag är såklart jätteledsen, men hon var ganska gammal och hon hade haft ett bra liv.

Kommer sakna henne! Imorgon ska jag och Fido åka och hitta en ny kompis till henne, vill inte låta henne vara ensam så länge... måste vara konstigt. Så, jag pratade med Irene, hon som hade Linn förut (på eragons.se, spana in det, hon gör ett beundransvärt arbete där!), och hon tyckte absolut att vi skulle ha en till polare till sötFido. Som för övrigt just nu sitter och äter hö i sin nyligen rengjorda bur, hon är så söt att man bara vill äta upp henne.

Så, en jätteledsen dag, men samtidgit känns det befriande att få ha hjälpt henne, det var det bästa för henne.

Vila i frid mitt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch lilla hjärtat, tänker på dig. Puss

2008-10-13 @ 21:29:15
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/
Postat av: josse

Stackars liten, men hon är säkert på ett bättre ställe nu med massa hö och goa grönsaker =)

2008-10-14 @ 00:17:40
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lilla sötnosen<3

2008-10-15 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback