Mamma är bäst

Mamma var inne och läste min blogg idag, och ringde mig  något bekymrad över mitt tidigare inlägg. Men tillade också att det var ganska roligt att läsa om mig, FAST det inte någonstans stod att "mamma är bäst". Så, nu skriver jag det nu istället.

Idag har jag haft en grymt bra dag på jobbet, hade tre långbehandlingar (tre färgningar med tillhörande klippningar) och sedan var det slut på dagen. Gick snuskigt fort, och det kändes helt underbart. Alla tre blev jättefina! Dessutom, på min lunch och allting, travade det in två representanter från Handels fackförbund, just som jag hade funderat på att gå med i facket och a-kassan och allt. Så där kommer de, och jag var inte sen att gå med. Grymt bra! Lätt värt pengarna utifall att det skulle hända något!

Så, idag har det känts som att jag haft någon som vakat lite över mig och hjälpt mig på traven. Tryggt och bra.

På fredag kväll bär det av till Smauland, det blir toppen. Febe och jag ska gästa lajvet därnere över dagen, som adelsdamer (mycket fina i kanten!) och eventuellt vanligt pack på kvällen. Weei! De små svinen ska med hem då också, jag blir kvar därnere tills måndag! Så, om någon känner för att ses kan ni bara ropa hej!

Nu har jag inte mycket vettigt kvar att skriva. Förutom att mamma är bäst såklart.

Kommentarer
Postat av: josse

Åååh varför är du hemma när jag åker iväg för? Ska iväg till Rom med Björn, åker fredag-onsdag. Hade så gärna velat träffa dej jue :/



Låter superkul med lajvet! Sjung lite extra sånger för mig! Nästa gång kanske jag kan joina och få med mig Björn med, han är ju gammal lajvare med ringbrynja och allt ;)

2008-10-28 @ 09:38:46
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Frida

du får ta en tur runt markaryd när du ändå är ute och kör=)

2008-10-28 @ 12:42:19
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback