Jag, inte längre arbetslös.

Japp, ni läser alldeles rätt. Man ska smida fort som fan så blir det bra grejor! Haha... jag har fått jobb, timanställning, på Pärs jobb. Så, för 30% mer i timlön ska jag fr.o.m 1 december sitta på Pärs jobb och pilla grejor, enkla som en kinderäggsleksak ungefär. Och jag kommer ROCKA så hårt! Haha...

Så nu känns det bra!

Det är märkligt hur saker och ting förändras med sättet man ser det på! Nu när jag accepterat slutgiltigheten i att jag endast har fyra dagar kvar på jobbet ser jag allt utifrån och allt går bättre. Chefen är trevligare, jag får beröm av de andra tjejerna, kunderna (som inte ens vet om att jag ska sluta!) blir nöjdare och vill boka ny tid med mig senare. Why, God, why? Men, det är så livet är. Tror man att det går bra så kommer minsann ödet och HAHHAHA, in yo face! Men, det löser sig somsagt alltid.

Jag är duktig hest som faktiskt fixat mer nu på fem dagar än vad de flesta gör på en månad eller två. Beröm till mig. Eller i alla fall en klapp på axeln.

Kommentarer
Postat av: josse

Gud vad roligt! Skönt att ha något att luta sig tillbaka mot, du kommer absolut rocka! :D

2008-11-20 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback