RoM-helg, del 1!

Igår brakade det loss! Första delen av de besökande RoM-arna trillade in framåt elvatiden på kvällen, Christina (Flower), Maria (Pellefant) och Björn (Bjorno) var det som rörde sig ner från Stockholm. Jag satt uppe och väntade på att de skulle dyka upp, fullständigt dödstrött, och insåg rätt tidigt att det skulle bli sent. Sedan dök de in här med buller och bång och det blev en rolig pratstund tills jag insåg att jag var tvungen att sova framåt halv ett typ. Tog en stund att somna, är inte van vid att höra andra när jag ska sova, och jag gick dessutom på högvarv efter att ha suttit och skrattat och pratat en bra stund. Vilka underbara människor det faktiskt är! Gillar er <3

Nu ska jag strax upp och fixa frukost åt oss, hoppas dom andra ha morgonaptit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback