Överlever jag dagen måntro?

Ja, det måste jag  banne mig göra! Annars vore det väl illa, right?

Jag funderar på om jag börjar jobba för mycket, eller inte bara jobba. Om jag helt enkelt gör för mycket i mitt liv. Är alltid något som händer, eller så planerar jag in något så att det händer. Ändå känns det alltid som att jag alltid missar något, försummar någon, antingen vänner eller familj. Oftast är det väl lättare att engagera sig i en kille när man precis blivit tillsammans, så Pär försummar jag nog inte.. men vad vet jag, det kanske kommer?

Idag är det lite jobb, ganska lugnt bokat tack och lov. Hatar att behöva stressa, och nu kommer det säkert bli lite tid emellan kunderna till att städa också. Drömde massa mardrömmar om jobbet i natt, att jag var osams med Helene bl.a. Och att jobbet var väldigt ostädat och att jag fick skulden. Så nu ska jag jävlar i mig städa, haha. Drömde massa udda saker, tror jag är överarbetad... Man mår inte bra av att jobba så sjukt mycket. Sex dagar i veckan, tre veckor i rad.. Ugha. Men snart är det DH och då är det ledighet i en heeeel vecka. Tjoho! Längtar som fan, fick se bilder från vår helg här igår på bunnys och flowers och bjornos bilddagböcker. Jag ligger i bikini på nätet och har ännu inte dött. Spännande, spännande. To be continued...

Annars? Vädret ser grådassigt ut, humöret vacklar lite och lägenheten är hyfsat ostädad igen. Men, vem bryr sig? Jag får städa på måndag eller något! Imorgon kväll ska jag och Pär sova här, men det kvittar lite hur det ser ut när han är här. Skönt med en kille som inte kollar på sånt.. Eller, det kanske är sånt killar är bra till.


Växjö/Hovmantorpkompisar: Vill ni försöka träffa mig imorgon så ring! Jag har ingen dator med mig till Hovis, men telefonen är alltid med och på! Åker hem imorgon kväll igen :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hur är det med Furubykompisar då? ;)
Är i borgen fram till kl 16 iaf sen vet jag inte redigt hur dagen ser ut

2008-05-17 @ 23:34:25
Postat av: Josse

Hur är det med Furubykompisar då? ;)
Är i borgen fram till kl 16 iaf sen vet jag inte redigt hur dagen ser ut

2008-05-17 @ 23:34:47
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!
Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-19 @ 14:01:35
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback