Sjuk... sjuk sjuk sjuk...

Usch, vad jag hatar när förkylningar smyger på en såhär! Börjar med lite halsont och slutar (som nu) i rena eländet med snuva, matt kropp och illamående. Igår var Pär här (igen, jag gillar när han är i Småland), men jag låg mest och halvdog i soffan, mådde verkligen.. kass.. och idag mår jag sämre ändå. Och jag MÅSTE jobba. Så här nära efter löning får chefen spader om vi är sjuka, vi får inte. Hoppas att det är lugnt idag bara...

Snart är det dock HELG och det ska bli SÅ skönt... Pappa kommer hit imorgon kväll med min TV-bänk och ska montera den, och sedan ska vi köra tillbaka till Hovet. Tjo... Och spendera helgen hemma, antagligen i sängen om det känns som det gör nu. På söndag ska vi ut på födelsedagsmiddag, dom ska överraska mig. Mycket intressant tycker jag :)

Nu blir det jobbet! Och först ett par alvedon... underbart med knark.

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får se till att krya på dig, ta en whisky och häll i lite honung, det överlever ingen förkylning

2008-03-27 @ 20:36:22
URL: http://dryaden.blogg.se
Postat av: Jenny

Krya på dej gumman...inte kul o va sjuk ju...O STORT GRATTIS i efterskott...kramar jennsan

2008-03-27 @ 23:05:56
URL: http://blondajennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback