Omvälvande dag...

Ja, det har hänt lite av varje idag. Mestadels positivt, men även en del negativa mojser som alltid tycks dyka upp överallt. En positiv var att jag har haft väldigt trevliga kunder idag, alltid skönt att få diskutera och skratta lite. Sedan blir jag ganska ledsen av vissa, t.ex. en gammal tant som verkade tycka att livet var pest och pina, och inte konstigt det... märkliga muskelspänningar, diabetes och följdsjukdomar till det... Men jag tyckte ändå att hon hade saker att leva för och visst verkade hon lite gladare när hon gick, så jag tror att jag gjorde dagens goda gärning där.

Sedan fick Gäd reda på en mindre rolig sak idag som gjorde henne lite ledsen och chockad, så jag hoppas att det löser sig för henne... hade inte velat vara i hennes sits. Får stötta henne så gott det går.

Få skryta lite också, lyckats ta mig ut på morgonpromenad både igår och idag, way to go Petra! Det är faktistk väldigt skönt när man väl kommer ut, men klivet upp ur sängen är långt... och jobbigt.


Pratade med Joakim nu i kväll, diskuterade lite detaljer kring bilder från min student, pengar för hans dator (den jag sitter på nu) och annat... känns konstigt att prata med honom, känner ju honom väldigt väl fast inte alls längre.. konstigt eller hur?

Nu pallar jag inte mer... puss :)

Kommentarer
Postat av: josse

Förstår precis vad du menar!!

Lixåm man känner ju varandra sååå bra men ändå inte känns det som efteråt...lite sorgligt men så är det väl bara antar jag...

2008-03-05 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback