Mittiveckan

Fast egentligen är det inte mitt i veckan.. Det är mindre än så eftersom man bara jobbar fyra dagar den här veckan, bara jobbat en dag hittills... Känns smått meningslöst! Nu på sistone har jag varitkligen känt mig less på jobbet. Eller, alltså, jag trivs ju med det så. Gillar att vara frisör och pilla hår, men någonstans inne i mig känns det som att det inte är riktigt rätt. Som att det är bra för mig att testa, men att det inte riktigt är meningen egentligen. Funderar på att kolla på lite ubildningar, se om man kanske skulle kunna göra något annat. Är i och för sig inte ett dugg sugen på att plugga så, men jag vill göra någonting annat, något nytt... Men vem vet, det kanske är 20-årskrisen? På måndag händer det ju!

Då ska jag gå på systemet ^

Kommentarer
Postat av: Anni

Du! Det är 20årskrisen. Jag känner av den också, kan jag säga. På fredag så blir jag tant Anni och ska köpa blaskiga viner på det lokala systembolaget. Haha

2008-03-26 @ 14:55:52
URL: http://avanni.blogg.se
Postat av: josse

Usch inget kul med kriser!! Har precis blivit av med min typ :S

Men då får vi festa gärnet sen så kan du köpa ut till mej ;) hehe

2008-03-26 @ 22:06:15
URL: http://skywise86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback