Jag har fallit för grupptrycket...

... och precis som alla fjortisar i Sverige har jag fastnat lite för Björn Gustafsson. De säger att han får drösar av beundrarbrev, och jag förstår det! Killen är skön, söt och självgod på ett bra sätt.

Från delfinalen i Göteborg!



Måste kommentera tävlingen igår, jag är lite besviken... Alla säger i förväg att Charlotte Perelli och Linda Bentzing ska gå vidare direkt till Globen och så bli det så? Hur kul är det egentligen på en skala! Jag vill se dött lopp, att någon annan får fler röster och att Linda och Charlotte tvingas mötas i en duell för att bestämma vem som ska få gå vidare! Slagsmål, riv i håret och utklösta ögon! Fan, finns det ingen dramatik nu för tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback