Vuxensaker

Gah, vuxenlekar alltså. Har sedan jag kom hem i stort sett städat hela lägenheten, packat massor av saker till Dreamhack (åt vilkets håll jag ska bege mig ikväll nångång), och så har jag köpt en seriös tandborste. Insåg direkt vad det är för skillnad på en dyr och en billig tandborste. En billig tandborste borstar tänderna, en dyr tandborste borstar hela jäkla munnen. Den jag köpte hade några suspekta silikonpluttar, som när man använder den liksom rispar emot insidan av kinderna och sidan av tungan. Sjukt märklig känsla, men munnen blir ren. Nästan torr, lite öken-ish. Men skönt, tänderna är värsta blanka. Niice.

Istället för en vanlig tandborste?


Annars då? Jo, jag drar som sagt till Jönköping ikväll (semester, tjohoo!) och förbereder mig på en grillfest av guds nåde. Det ska, som i fjol, vara en crewfest på Vätterstranden, och jag har nu i år tagit mig tid att åka dit och vara lite social. Blir nog i nyktert tillstånd, det känns onödigt att flumma mer än nödvändigt med folket där. Man kan ju åtminstone låtsas att man har lite hjärnceller, och att man dessutom använder den.

Så, sista gången på ett tag jag får duscha i fred, läsa på dass och sitta vid datorn. Yes, jag är ju inte riktigt den som sitter vid datorn under DH-eventen, och det kanske kan tyckas är lite motsägelsefullt. Men jag trivs med det så, det jag använder datorn till är i stort sett att chatta och de flesta jag chattar med finns på plats i Jönköping. Åååh, vad underbart... lulla upp på morgonen (när det nu råkar vara på dygnet), gå till köket och hämta lite käk, krama ett par människor på vägen, äta den färdiga, framställda maten, kramas lite till, skratta, prata, hitta någon att gå och duscha med, duscha, gå in i RoM-rummet, kramas lite till och slutligen jobba pass och massera och kramas. Jag är toknöjd med mitt arbete på dh! ;)

Idag är det förresten mulet. MULET? Idag, första dagen, på evigheter. Och just idag är det grillfest utomhus som gäller. Får hoppas det blir uppehåll åtminstone, tar nog med mig en regnjacka just in case.

Saknar min älskling, skönt att vi kan ses på fredag i alla fall! Puss på dig!

Och en kram till alla andra!

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Hoppas du får kul på DH=)...Hör av dej när du kommit hem...kram

2008-06-10 @ 11:49:17
URL: http://blondajennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback