Steg två (minst) i mitt nya liv!

Idag har jag sagt upp min lägenhet. Och påbörjat min adressändring, från första augusti kommer jag nämligen vara boendes hemma hos Pär i Kungälv. Har sagt upp mig från jobbet, kändes konstigt. Vet också att jag nu klippt en del kunden för sista gången, det är SJUKT konstigt. Vissa kommer jag sakna som attan och andra inte alls. Men främst känns det spännande med ett nytt steg. På ett sätt känns det läskigt att flytta innan jag vet att jag har STENKOLL på att jag har ett fast jobb som väntar. Men samtidigt, vilken utmaning! Underbart.

Och vissa saker kommer jag förstås sakna med Gislaved också. Var ute och gick på de vackraste platserna här förut idag, se bilder nedan. Den som säger att Sverige inte har sjukt vacker natur har FEL. Fel, fel, fel.




Älska Smålands skogar <3


Kommentarer
Postat av: Jennsan

Kommer sakna dig. Lycka till i gbg..

kram

2008-07-01 @ 01:47:12
URL: http://blondajennsan.blogg.se/
Postat av: josse

Jag tror det kommer gå kanon, det fixar du =)

2008-07-01 @ 07:46:57
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback