Sommar?

Min mest somriga bild hittills? Den kommer nog från i söndags, när jag, bakfull och ensam efter att Pär och Daniel åkt, bestämde mig för att köra några kilometer bort med min brassestol och handduk och ta årets första dopp, plus en massa solning. Har faktistk börjat få rätt okej färg på armar och ben i år, första gången på många år.  Men så har jag varit mer barbent än jag någonsin har varit, trots en rätt hårig växt på dom nu. Men, vem bryr sig? Vill folk tro att jag är en lesbisk feminist så får de gärna göra det. För det är jag inte!

image157


Hur skönt tycker jag att det är att sola? Egentligen inte särskilt, men nu när man knappt har någon tid till det... MYCKET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback