Morgonmys

Idag finns det alla möjligheter för en perfekt morgon. Just nu sitter jag med en stor kopp grönt te och lyssnar på hur regnet slår mot fönsterrutorna. Jag var uppe för ungefär en och en halv timme sedan och utövade lite yoga och reiki. Sedan blev det lite frukost, äggröra, mm... Och en stor kopp te somsagt. Allting vore perfekt, om det inte vore så att jag skulle vara tvungen att ge mig ut i regneländet om sisådär en kvart eller så. Ingen idé att ägna tid åt smink och hår nu känner jag, för hur jag än gör så kommer jag se ut som en dränkt katt om tjugo minuter. Underbar tanke, verkligen.



Snart är det helg! Så skön tanke, jag ska ut till Teaterborgen på söndag och kolla på Billy The Kid tillsammans med Febe, ska bli jätteroligt! Men innan dess ska jag och Josefin gästa lajvet nere på Pegas område nu på lördag, vi kommer spela sagoberättarsystrarna Aila och Sigrid Rufusdotter. Det blir säkert jättebra, haha. Josefins första lajvupplevelse måste ju vara positiv menar jag. Sedan ska jag även försöka fixa lite hår i helgen, får se hur många det blir... suck. Aldrig får man vara helt ledig.

Morsning korsning!


Kommentarer
Postat av: josse

Hehe ja vi kommer rocka ;)



Hoppas ni får fint väder på föreställningen då, tror det skulle regna lite på lördagen, yippie lixåm!

2008-06-26 @ 15:45:53
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska packa ner dig i min resväska.. hahaha.. =)Ha det gött.. kram

2008-06-26 @ 18:29:38
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback