Hoppas dagen går fort!

Åååh, ångest idag! Jag ska ha en kund de två senaste gånger jag gjort henne (och jag har gjort henne två gånger innan) har skrämt livet ur mig. Hon är verkligen... läskig. Jag är en ganska kaxig tjej, det är jag fullt medveten om. Men när hon är i närheten blir jag riktigt jäkla skraj, livrädd för att göra något fel. Usch, känns hela tiden som att det är en vulkan, på väg att explodera och ödelägga hela min dag. När hon ringde igår blev jag alldeles kall inombords, men hon verkar iaf vara medveten om sin egen uppenbarelse... Hon omnämnde även sig själv som skräcködlan. Så, hon förstår nog hur hon är att hantera.

Men sedan ikväll blir det lite trevligheter.. ska på Ipsitas student, en jättegullig tjej jag klippt ett par gånger. Vi skulle ha gått ut tillsammans på Gisledagarna, men det blev aldrig riktigt av! Mycket tråkigt, men jag har sagt att jag ska titta förbi på hennes studentskiva iaf. Är så avundsjuk, längtar tillbka till min student som bara den! Och saknar tjejerna i klassen, fan vad tråkigt att man ser er så sällan. Om ni, Lisa/Jossa/Kattis, läser det här kan jag upplysa om att jag kommer att vara i Göteborg imorgon, ring om ni vill försöka ses eller något!

Ska nämligen köra till Pär, fan vad jag längtar till kvällen när vi får ses och imorgon bitti när man bara får sova och sova. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback