Är det något fel på min klocka?

Hej Gud,

Jag har en liten fråga. Jag tycker att tiden på sistone har börjat gå mycket fortare än vad den gjorde förr. En vecka är numera ungefär lika lång som man upplevde att en timme var när man var liten. En dag är liksom slut innan man fattar att den börjat. Det enda som verkar existera i evighet är jobbet, och det är banne mig inget roligt. Jag gillar mitt jobb, men jag vill jobba för att leva inte tvärtom, som det är nu.


Gud, förresten. När jag ändå pratar med dig. Tack för DH'et, men där gick tiden också alldeles för fort. Var snäll och ge mig en fjärrkontroll så att jag kan pausa och köra i slow motion när det är något jag gillar och snabbspola framåt när jag har tråkigt. Går det att ordna? I så fall vore jag väldigt tacksam.

Och.. jaja... bless my family osvosv... duvet att jag vill dom allt det bästa. Och mina vänner, även de jag inte träffar ofta. Älskar dem massor.

Jaja.. tack för den här gången. Amen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback