Vuxenpoäng?

Jag KAN inte fatta det. Jag kommer att vara sambo inom en månad. Sambo. SAMBO. Undrar vem det var som konstaterade att sambo nog är bland det fulaste ordet som finns... Tror det var Jockes polare Johannes och Tove. De tyckte mer att det lät som något av ett skällsord, inte något man borde kalla sin flickvän/pojkvän. Tur att jag har en så handfast pojke, som tyckte att ufobo var mer passande (sär-bo hade funkat, men det kan ju misstolkas tyvärr.)

Den här veckan händer det mycket roligt! Imorgon kommer Febe, så jag ska ordna med hennes hår, klippa och färga. Sedan ska vi hem till mig, dricka vin och rensa ur min garderob (dvs. slänga/skänka bort sånt jag inte borde använda mer), hon är bra på att vara rak och ärlig och tala om vad man borde ha kvar respektive inte borde ha kvar. Så, det kommer säkert gå jättebra. Får jag Pärs skrubb till klädkammare (weeei! ^^) så vore det skoj att bara ha saker man gillar där... Jag har massor med kläder, men tycker ändå aldrig att jag har något att ta på mig... Märkligt egentligen hur man är. Se på min lilla kusin, pojkflickan, som plötsligt blivit tjejjig och börjat köpa klänningar och stuff. Du är så söt att det finns inte Amanda. Fast det är fult att lägga upp godisbilder på din blogg, man blev ju tokigt sugen!

Den här veckan har börjat bra ur träningssynpunkt, promenerat en timme både måndag och tisdag, och det är ju inte fel. Har lite ont i fötterna och skav mellan tårna (hur kan tårna, som trots allt är gjorda som de är, skava mot varandra?), men jag har sovit galet gott sedan dess! Fast idag lär jag inte hinna promenera, dels kommer ju somsagt Febe imorgon och sen på fredag blir det lite fest för mina vänner här i Gislaved. Lite avskedsfest, bäst att ha det innan man börjar packa ner sitt liv i lådor. Känns konstigt att jag faktiskt ska härfrån! Får se när jag får papperna om adressändring, då lär det kännas verkligt på riktigt.



Ny bild från helgen när Catten var här!




Kommentarer
Postat av: josse

kanon fin bild =)

2008-07-02 @ 10:11:29
Postat av: Amanda

Hihi, godis är gott! Jag har rensat min garderob lite idag, det känns lite renande :D

2008-07-02 @ 22:49:44
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback