Jag, en dålig bloggare

Ja, inte uppdateras det här alltför flitigt nu heller. Den enkla anledningen till detta är att jag inte har en dator (egen) för stunden, min dator står i Gislaved och jag har numera placerat min rumpa på heltid i Kungälv. Så, här är jag nu. Sitter och äter frukost framför den kombinerade tv'n och datorn, ska dra mig mot buss och senare spårvagn om cirkus en kvart. Så, uppdatering om läget? Allt är fingemang, so far so good ska man väl säga. Inte har jag och Pär försökt ta livet av varann heller, men å andra sidan har vi väl inte spenderat sådär supermycket tid ihop än heller. Menar, han försvinner till sitt jobb vid cirka halv sju på morgonen och jag är hemma efter sju på kvällen. Så det blir mest en liten stund ihop på kvällen, med mys och gos och lite bråk (typ om pestoburkar, eller hur älskling?)

Här ser dock ut som ett bombnedslag ungefär, mina lådor står lite här och var, för att inte tala om badrummet! Men det blir bättre snart, ska ju hämta möbler och stuff på söndag. Skööönt att få hit det och känna sig lite mer hemma!

Helgen hemma var för övrigt grym, skönt att träffa folk lite på mina villkor! Underbart, som kortsemester! Köpte en pool också, visserligen en liten och uppblåsbar men mysigt att sitta där och plaska!

Leve sommaren!

Kommentarer
Postat av: josse

Ja jag saknar dina inlägg men dne som väntar på något gott...glöm inte att ta bilder sen och visa hur ni har det i lägenheten =)

2008-07-31 @ 07:50:53
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: josse

Och hur går det på nya jobbet då? =)

2008-07-31 @ 07:51:18
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback