Ibland är jag en bitterfitta

Ja... Det måste man nog säga att jag är, jag är inte alltid så trevlig som jag utger mig för att vara. Skönt att ingen egentligen vet hur jag är, förutom mina närmsta som vet och förstått det sedan länge. Samt Pär förstås, men han är också bitter. Gillar dig min egen bitterkärring. Han har förresten köpt bil idag, en kombi. En stor en dessutom. Jisses, han kallade det för våran sambo-vagn. SAMBOVAGN? Herregud.. bara hund, hus och unge som fattas nu då. Undrar hur jag blir som morsa, om jag nu faktiskt kan få barn. Har tänkt på det, man vet ju egentligen inte om man kan få förrens man fått. Visst att jag har mens och att allt verkar som det ska.. men jag kanske inte kan få ändå? I så fall skaffar jag mig en djurfarm och tjugo hästar istället.

Har påbörjat lite påtryckningar på mina framtida arbetsgivare. Har två salonger uppe i Kungälv "på gång", och jag måste försöka luska lite och lura för att se vem som ger mig bäst förutsättningar i framtiden. Den ena salongen är lite mer classy, men på den andra verkar ägaren betydligt gladare och roligare. Vad bör man prioritera tro? Har några salongen jag gjorde intresseanmälningar på förra veckan som jag ska ringa också. En låg inne i Göteborg och det hade ju också varit roligt förstås. Men sedan är det ju skönt om man inte behöver åka så långt till jobbet, nu har jag väl det  lite väl bra med bara fem minuters promenad till jobbet. Får klura vad som passar mig bäst kanske.

Och, oh! Jag får upp mitt hår i en tofs! Den är inte stor och inte tjock, men det är en tofs och det ser bra ut! Äntligen har håret börjat få lite längd, saknar mitt långa hår! Jag har ju en hel del menar jag... en riktig man. Bara kolla på hur jag såg ut under "Kassabrist" som RAMP spelade 2005. Åren går fort, eller hur?





Kommentarer
Postat av: josse

Ooo shit...liten ser man ut...lite smalare...blä det värsta med att se gamla bilder :P

2008-07-08 @ 21:44:54
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback