Varför?

Det går så jäkla upp och ner i livet jämt. Hur kan man i ena stunden vara jätteglad och må bra och i nästa känna sig som en gammal ihopskrynklad trasa? Jobbet har gått sådär lite nu och det är alltid lika tråkigt. Jag må vara glad utåt och försöka vara lite trevlig mot alla, men inuti skriker jag när jag har någon i stolen som egentligen inte vill vara där och som inte tror att jag kan något... blir jag dessutom osäker så lär de väl känna det. Jag vill vara duktig och en bra frisör, men ibland så känner jag bara för att skita i allt... ta ett jobb på en fabrik här och bara glömma elaka bosniska tanter som bara är bitchiga. Alla förväntar sig att man ska vara tankeläsare.


Men men, nya friska tag. Misstänker att det är PMS'en som är på gång och som gör mig sånhär.

image85 Nämen, är jag sned? Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tror vi är för snälla, och när de märker det då börjar de köra över en...
Man vill ju vara snäll och trevlig och vara kunden till lags, hatar uttrycket "kunden har alltid rätt"!! Bläää för det stämmer inte!

2008-01-16 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback