Tråkigare kan inget vara... eller?

Nu sitter jag på jobbet, ensam. Var så fräck idag att jag tog datorn med mig, vi har det så lugnt att man lika gärna kan försöka roa sig. Menar, två kunder inbokade på hela dagen och det är klockan tio och halv elva. Roligt, roligt.

Blev lite förbannad också. Regina jobbade i måndags och nu när jag kommer hit hittar jag en lapp på mitt arbetsbord med "smutsit :(". Det gjorde mig faktiskt sur, jag tycker inte direkt att man ska behöva bli betygsatt på det sättet. Kan ha att göra med att jag sovit för lite i natt och är trött och irriterad på det mesta dock.

Nej, hoppas dagen blir bättre än vad det känns som att det kommer bli! Hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Josse

Näe känns lite sådär att vara tillbaka på jobbet, man hade hellre legat hemma och sovit istället ^^

Tråkigt att hon inte kunde säga det till dig direkt istället typ "vill du vara snäll och..." Inte det roligaste att få sånna lappar när man kommer tillbaka :(

2008-01-02 @ 13:49:37
Postat av: josse

Fressten jag hade lite tråkigt på jobbet idag så jag har oxå skaffat blogg nu ;)

2008-01-02 @ 14:36:11
URL: http://skywise86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback