Stulet från Amanda

Amanda gjorde en sån här, då ville jag också!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Njae, ibland? :P
Titta på dig själv i spegeln: Tyvärr alldeles för mycket genom jobbet
Gnälla: Det händer väl, efter en dålig dag.
Skrika: Om jag blir upprörd, ja
Sova: Japp, minst åtta timmar per natt, annars blir jag helt konstig.
Ha ångest: Jarå, ibland så.
Skada dig själv med flit: Inte mer än genom att träna så att man knappt kan gå sen ;)
Ta mediciner du inte borde ta: Det tror jag inte, tar mina levaxin och järntabletter.
Vilja dö: Njae, inte vad jag vet.
Drömma mardrömmar: Händer väl. I natt drömde jag att jag var jagad av monster från Pirates of the Carribean :P
Ta droger: Nepp, fast choklad kanske också är en drog?
Försöka vara annorlunda: Inte medvetet i så fall.
Klä dig i svart: Ibland, svart är snyggt!
Ljuga: För kunderna... "jaaa, det är såå fint på dig!" (man måste ibland!)
Hata folk: Hell yeah
Lita på folk: Absolut.. har mina älskade vänner och min familj.

VEM:
Saknar du: alla kompisar hemma!
Vill du döda: En bitterfitta som är kund hos mig...
Rörde dig sist: Rörde mig? Erhm... var nog  min kompis Christoffer som kom förbi i söndags.
Vill du slå: Ingen för stunden, slåss inte så ofta.
Kysste dig sist: Kim
Kramade du sist: Christoffer
Vill du prata med: På internet eller i telefon? Tror svaret är Niclas cutiepie båda två...
Skrek du på sist: Jenny när vi festade i lördags, hög musik.
Vill du vara som: Mig själv?
Sårade dig sist: Kim.
Vill du bli galet full med: Alla vänner
Gjorde dig riktigt glad senast: Niclas cutiepie
Fick du sms från senast: Gäd på jobbet
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Finns ingen som är vackrast, men finns väldigt många vackra! Speciellt mina vackra vänner <3

HAR DU:
För många vänner: Går det att få?
Förföljelsemani: Nepp
Tvångstankar: kanske att jag måste träna en massa nu
Någon annan psykisk sjukdom: Det vet jag inte, tror inte det. Frida, diagnos? ;)
Någon fysisk sjukdom: Hypothyreos, www. justfuckinggoogle.com :P
Någon skada: Jag är skadad? :P
Färgat håret: Haha jag är frisör! Hell yeah!
Brutit några ben: Lilltån och en spricka i armen när jag var fyra.
Några piercings: Öron, fyra nertill och ett upptill
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Definationsfråga :P
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Japp, massa gånger tror jag
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: inte direkt
Lämnat landet: Rest ja?
Tuttat eld på nått: Hmm, inte direkt.
Gjort något olagligt: Inget allvarligt, har väl kört fort nångång kanske...

HUR:
Går du: Lite framåtlutat tror jag.
Svarar du i telefonen: "aah, de'e Petra?"
Fördriver du tiden: Med jobb, träning, internet.
Mycket pengar har du: LIte för lite. Men lön imorgon!
Tjänar du pengar: Jobb
Ofta diskar du: Handen på hjärtat, faktiskt varje dag!
Ofta städar du: En gång i veckan iaf
Många stör du dig på: Svårt att uppskatta
Ofta träffar du din familj: Varannan helg ungefär.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Man får väl hoppas i alla fall?
På gud: Inte på gud, men något högre tror jag nog på tror jag.
På rymdvarelser: Nepp
Att folk tycker om dig: Det vet jag
På ett liv efter detta: Definitivt
Att fiskar kan tänka: Jag tvivlar på det, men så tittar man på Hitta Nemo... ;)
Att du kommer leva länge: Jag vet inte om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback