Pokemón

Härligt med en lördagsmorgon med lite i lugn och ro. Jag sitter i soffan och slötittar på pokemón, var bra länge sedan sist. I mitt rum ligger Patrik och Fia och sover. De kom igårkväll och vi hade en mysig kväll med massa prat och skratt. Hemligheter som avslöjats, dråpligheter, detaljer man egentligen inte vill veta men som i varje fall ger ett gott skratt för stunden.

Snart ska jag gå och klä på mig inför jobbet, se hur lite jag kan lyckas med att störa dom sovande sötnosarna! Man får försöka göra det enkelt för sig, haha.

Sedan ikväll blir det väl något av en utekväll, vi ska i alla fall gå och se vad som finns att roa sig med. Jag drömde i natt att jag köpte smink på makeupstore för 1500 spänn typ. Haha, vilken dröm. Köpte ett läppstift för typ 350 spänn, jag som aldrig använder det...

Föll lite för frestelsen igår när jag hade besök och åt lite choklad. Aj-aj, inte bra,  men i varje fall inget frossande. Man får vara glad för det lilla. Jag hoppas att jag lyckas stå emot lite mer senare. Heja mig!

image81



Kommentarer
Postat av: Frida

Nu så tjejen ska jag försöka komma igång och skriva lite jag med. Ler

2008-01-06 @ 02:09:40
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback