Naaaw!

http://youtube.com/watch?v=PpzkHhgcZG4&feature=related

Longman skickade precis den här länken till mig, så söt video! Skulle vara roligt att göra något sådant nångång, mest för att se hur folk reagerade.

Jag har en något snopen morgon. Trodde att jag skulle få ha slö förmiddag och börja klockan tre, eftersom det är så det är sagt när man jobbat lördag. Men så ringde Gäd igår kväll och sa att hon haft feber och grejor och kanske skulle vara sjuk idag. Roligt! (inte). Så, nu ska jag alldeles strax gå till jobbet, känns sådär. Men, det lär ju vara någon gång när jag är sjuk och hon täcker upp för mig.

Titta på länken, alla läsare, och gå ut och kramas idag!

Vink vink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback