En utekväll i Gislaved

Ja, nu har jag varit med om det också. En helkväll med party i Gislaved. Patrik och Fia är som bekant här, och vi tänkte att det kunde vara lite rolkigt att shaka litegranna och göra något annat än att bara mysa.

Vi började då hemma med mat, Fias fisk- och tomatsoppa, och vin. Efter det följde varsin Rosa Pantern för mig och Fia och lite Kahlua till Patrik. (Ja, mitt "barskåp" är inte jättevälfyllt.) Efter det så gjorde vi oss i ordning, jag såg ut som om jag stått i motvind och de andra två (som blev klippta igår) fixade frillorna alldeles toppen... Fia har numera en sjukt snygg bob som klär henne så bra och Patrik fick bara håret massa uttunnat och lite klippt på topparna.

När vi sedan var görsnygga och så begav vi oss ner till Edwins, en lokal krog som är ganska söt. Där hittade vi ett mysigt hörn med soffor och lite dricka. När klockan började närma sig elva beslöt vi oss för att gå till hotellet där vi skulle möta upp med en kund jag klippte igår, han hade sagt att det brukar vara gott om folk där. Men, när vi kom dit så såg vi att det var ungefär 20+ pers där... något av en besvikelse. Och när Dennis, som min kund heter, dök upp så skämdes han ju lite för att det inte var riktigt alls som han sa... Men vi tog iaf några drinkar, en rosa pantern och en orgasm för mig, och spanade lite på dom som faktiskt var där. Och fick se bland de mest bisarra saker jag sett. Ett fenomen som vi numera benämner som Tjocka Tanten. En medelålders (minst) något *host* bastan dam som raglade runt inne på hotellet, dansade ensam på dansgolvet och spanade in Patrik när han shakade ass. Vi i vårt något mindre nyktra sinnelag satt och hade oändligt roligt åt att komma på filmtitlar. "Tjocka Tanten strikes back", "Tjocka Tanten 2, the return of the Tant" osvov. Hysteriskt roligt på fyllan.

Sedan, efter ett tag, så sa Dennis att han hade kontakt med en tjej som befann sig på den mytomspunna Gisleparken och att det där var betydligt mer folk än på hotellet. Han sa att eftersom det var han som "lurat" oss att gå på hotellet så bjöd han oss (!) alla tre med till Gisleparken. Dit vi också gick, i halv snöstorm, haha. Mycket trevligt.

Så, där blev vi ståendes på dansgolvet till de stängde vid två och i varjefall jag hade roligt. Var kul att se att det i varje fall var en del folk där, stället kanske inte är så öde som det verkar! Haha...

Sedan efter parken så bjöd jag med Dennis och hans polare (som visade sig vara 43!!!) hem till mig på efterfest... vi lyssnade på Westlife, snackade och slöade. Sjukt trött, och de gick runt fyra. Så, en helkväll av guds nåde allså.

Jag är i varje fall nöjd och hoppas att alla andra är det också!

Nu ska jag försöka slumra lite till. Puss kram :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter som en helkväll alltså =)

2008-01-06 @ 22:55:44
Postat av: Frida

Härligt, du får hänga med till vårat uteställe nästan fredag du kommer hem...
Da da da dadada DAAA Markmans.
Kram

2008-01-07 @ 11:03:58
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se
Postat av: Fia

Hehe visst hade vi det bäst! ;)
Fast vi ahr många vuxenpoäng att knäcka!!

2008-01-07 @ 14:18:09
URL: http://bunnynini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback